Встановити додаток
Як встановити додаток на iOS

Перегляньте відео, щоб дізнатися, як встановити наш сайт як веб-додаток на головному екрані.

Замітка: Ця функція може бути недоступна в деяких браузерах.

Mobula 8 не можу налаштувати.

Lacky

Новачок
Учасник

Репутація:

29.07.25
14
1
3
🎮
radiomaster tx12
🥽
Sky dragon 04O pro
🛸
Поки вчусь
Всім привіт. я новачок в цій темі. В мене така ситуація купив Mobula8 SPI ERLS v3.0. пульт TX12. Намагаюся його заармити вже 4 день. Напочатку пульт забіндив. В Betaflight контроллери працювали але арм так і не давався. Пробував все що можнаю. Міняв конфігурації, переставляв прошивки дивився відео. Незнаю що ще можна . Може хто знае порадить подивится . Буду вдячний.

Єдиний нюанс мобули 8 у порівнянні із іншими дронами - це те, що там SPI приймач, тому працюють не всі пакет рейти (250Гц без додаткових букв точно працює), нема WiFi, не працює бінд потрійним підключенням (там кнопка у конфігураторі замість цього), і фраза вписується теж у конфігураторі на вкладці приймача.

А все решта як у всіх інших.
Поставте версію прошивки, для якої маєте бекап, відновіть бекап і спробуйте ще раз.

Єдиний нюанс мобули 8 у порівнянні із іншими дронами - це те, що там SPI приймач, тому працюють не всі пакет рейти (250Гц без додаткових букв точно працює), нема WiFi, не працює бінд потрійним підключенням (там кнопка у конфігураторі замість цього), і фраза вписується теж у конфігураторі на вкладці приймача.

Поставте версію прошивки, для якої маєте бекап, відновіть бекап і спробуйте ще раз.
vproстоїть 250 а як через кнопку в конфігураторі я так і не зрозумів можете розповісти.

1753792614704.png

стоїть 250 а як через кнопку в конфігураторі я так і не зрозумів можете розповісти.

1753792614704.png
LackyЗамість потрійного підключення батарейки - у SPI приймачів тільки кнопка Bind справа знизу на вкладці приймача у конфігураторі. Ви скріншот обрізали, що її не видно

vproможе щось на пульту

• Останнє редагування:
Останнє редагування: