Встановити додаток
Як встановити додаток на iOS

Перегляньте відео, щоб дізнатися, як встановити наш сайт як веб-додаток на головному екрані.

Замітка: Ця функція може бути недоступна в деяких браузерах.

Потрібна допомога налаштувати апу

OlegLegon

Новачок
Учасник

Репутація:

11.01.25
4
2
3
🎮
Radiomaster Zorro
🥽
-
🛸
Liftoff
Вітаю. Купив б/у апу Radiomaster Zorro 4 in1 для симулятора.
Коли нажимаю кнопку MDL немає сторінки моделей.
Допоможіть, я новачок.
Фото прикріпляю і ще знизу мигає no data

Вкладення

• 20250111_150145.jpg
    20250111_150145.jpg
    609.1 КБ · Перегляди: 5
У вас на фото екран телеметрії. Наскільки знаю, в Зоро Телеметрія і Модель - це різні кнопки. При натисканні TELE теж на цей екран попадаєте?

У вас на фото екран телеметрії. Наскільки знаю, в Зоро Телеметрія і Модель - це різні кнопки. При натисканні TELE теж на цей екран попадаєте?
elektroNIKЩе помітив коли натикав TELE включились Models. Походу залиті кнопки чи що зними таке. Томущо кнопка MDL включає TELE.

Переглянути попередні відповіді...
Ще помітив коли натикав TELE включились Models. Походу залиті кнопки чи що зними таке. Томущо кнопка MDL включає TELE.
OlegLegonТак, схоже на те, що підкорочує. Можете ще зайти в дебажний екран і подивитися на те, які сигнали зчитуються з кнопок: https://elektronik.gitbook.io/edgetx-ua/bw-radios/radio-settings/hardware

• Останнє редагування модератором:
Останнє редагування модератором:
Принаиискані MDL спрацьовує і TELE також 1000037218.jpg
OlegLegonТоді, або повертати назад, або розібрати й почистити. Головне, щоб корозія не сильно пошкодила доріжки на платі, бо їх відновлювати - то трішки практики треба

Розібрався, в мене дійсно кнопка MDL вкючає телеметрію, десь з десятого разу включаються моделі, але чого мигає "no data" ще не зрозумів.

Розібрався, в мене дійсно кнопка MDL вкючає телеметрію, десь з десятого разу включаються моделі, але чого мигає "no data" ще не зрозумів.