Встановити додаток
Як встановити додаток на iOS

Перегляньте відео, щоб дізнатися, як встановити наш сайт як веб-додаток на головному екрані.

Замітка: Ця функція може бути недоступна в деяких браузерах.

Проблеми з приймачем hobbyporter dbr1 expresslrs 915mhz receiver

Yurakek

Новачок
Учасник

Репутація:

05.12.24
11
3
3
🎮
Radiomaster 12tx
Вітаю, я новачок в фпв справі і зіткнувся з такою проблемою, маю зібраний дрон з приймачем hobbyporter dbr1 expresslrs 915mhz receiver і з ним виникли проблеми, в конфігураторі ерлс немає до нього прошивки. Я так розумію щоб вирішити цю проблему треба поставити на пульт зовнішній передавач на 915мгц і прошити пульт під версію яка на приймачі? Чи просто перепаяти приймач під частоту 2.4мгц?

Ви самі вказали 2 способи вирішення проблеми. Потрібно 915МГц? Тоді зовнішній модуль на апаратуру. Потрібно 2.4ГГц? Замінити приймач на дроні. Частота не важлива - шукаємо найдешевший варіант.
Можливо хтось ще порадить з прошивкою.

Ви самі вказали 2 способи вирішення проблеми. Потрібно 915МГц? Тоді зовнішній модуль на апаратуру. Потрібно 2.4ГГц? Замінити приймач на дроні. Частота не важлива - шукаємо найдешевший варіант.
ColdmanДешевший варіан змінити приймач на дроні, але так як він заводський не дуже хотілося туди лізти + можуть бути криві руки.
За зовнішній модуль, не знаю, чи спрацює з тим приймачем, його ще й не прошиєш

Переглянути попередні відповіді...
Дешевший варіан змінити приймач на дроні, але так як він заводський не дуже хотілося туди лізти + можуть бути криві руки.
За зовнішній модуль, не знаю, чи спрацює з тим приймачем, його ще й не прошиєш
YurakekРадіус кривизни рук можна виправити практикою ) Не спробуєш - не дізнаєшся чи зможеш.
В іншому варіанті якщо версії протоколу дрону і зовнішнього модуля співпадають, то проблем не повинно бути.

Радіус кривизни рук можна виправити практикою ) Не спробуєш - не дізнаєшся чи зможеш.