Ви використовуєте застарілий браузер. Цей та інші сайти можуть відображатися в ньому некоректно. Необхідно оновити браузер або спробувати використовувати інший.
Привіт!
Потребую поради. Я новачок, близько 6 місяців літаю на стоковому DJI Neo. Тема FPV цікавить все більше і більше, оскільки хочу знімати динамічне відео. Наразі розглядаю для придбання комплект Avata 2.
Можливо, із кастомних FPV є краща альтернатива за ціною, характеристиками та якістю?
Маю на меті літати далеко і отримувати відео якістю не нижче Avata 2.
Хочете FPV - купуєте FPV та супутнє устаткування. Авату варто розглядати або як "ще один дрон" або як "окуляри +дрон зі знижкою"
Зверніть увагу, що до неї потрібно буде докупити недешеві акумулятори та апаратуру (пульт).
З масових виробників FPV можна глянути на iFlight, GepRC, Daitone також BetaFPV та DarvinFPV. З кращого, і відповідно дорожчого - Luminier, RotoRiot, AOS.
Всі вони виговляють коптери з відеосистемами від DJI.
Таким собі стандартом для "Long range" можна назвати iFlight Chimera 7".
Якщо не складно, порадьте комплект (апаратуру, окуляри та дрон) для вищевказаних цілей, бюджетом 1000-1200€. Який би я міг опанувати (звісно, після n-кількості годин симулятора), враховуючи мій досвід FPV = 0 годин.
Якщо не складно, порадьте комплект (апаратуру, окуляри та дрон) для вищевказаних цілей, бюджетом 1000-1200€. Який би я міг опанувати (звісно, після n-кількості годин симулятора), враховуючи мій досвід FPV = 0 годин.
OleksandrNEOНа ці гроші можна розгулятися...
З апаратури, я б радив Radiomaster Boxer + зовнішній модуль під ваш зв'язок.
Що до FPV, то я б порадив дивитися у сторону 5 дюймового дрона з відео системою DJI
Ну і окуляри під цифру також від DJI
+GoPro (або щось подібне) на борт прилаштувати щоб отримати на виході більш якіснішу картинку, що не забов'язує вас брати супер камеру на FPV.
Звичайно топ сетап на такі груші не купиш але, точно можна вттиснутись в обладнання біля або трошки вище середнього.